18.05.2012 - 12:24
Експертите укажуваат дека за кардиопротективните ефекти на масните киселини може да биде заслужен и синергизмот на различните противзапаленија и антиатеросклеротични својства.
18.05.2012 - 10:25
Резултатите од истражувањата објавени се вчера во медицинското списание „Њу ингланд џурнал“.
18.05.2012 - 10:16
Лутата храна ја одржува страста во врската.
17.05.2012 - 14:06
Со кафето намален ризикот дека ќе умрат од болести на срцето, респираторни проблеми, мозочен удар, дијабетес и инфекции.
17.05.2012 - 13:11
Ваквиот ефект, меѓутоа, не е забележан кај децата.
16.05.2012 - 15:09
До ова откритие дојде професор Мајкл Розенбаум од Универзитетот Колумбија, преку следење на луѓе кои држат диета долга низа на години.
16.05.2012 - 11:09
15.05.2012 - 15:26
Исто така, цвеклото ви дава сила.
15.05.2012 - 13:23
Истражувањето е спроведено врз група од 65.000 лица.
15.05.2012 - 11:18
Истражувачите од Универзитетот Yale не сакаат само да се направи лек кој ќе им овозможи на луѓето да пијат повеќе.

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.