Кордалов за МИА: На тема образование не смее да има импровизации и изговори
Образовните институции имаа доволно време да дејствуваат и да преземат конкретни мерки и чекори кои барем малку ќе влеваат доверба кај родителите. Шест месеци се период во кој Министерството за образование и наука и Бирото за развој на образованието можеа и требаше по неколку пати да ги обиколат училишните објекти во секое населено место и град и заедно со општините и менаџментот на училиштата одамна да ги имаат мапирано сите потенцијални проблеми и предизвици, но и најдено решенијата буквално за секој ученик поединечно.
Ова во интервју за МИА го потенцира Бојан Кордалов, специјалист за односи со јавност и нови медиуми, со кого разговаравме за тоа кој е најдобриот начин за почеток на новата учебна година во нашата земја.
Во интервјуто за МИА Кордалов говори и за тоа колку навистина онлајн учењето кое произлезе од коронакризата беше онлајн и за тоа како всушност коронакризата ја извади на виделина некако подзаборавената потреба од дигитализација на сите сфери на општественото живеење, па така и на образовниот процес.
-Искрено, какво било оправдување зошто ова не е спроведено на овој начин јас не можам да најдам, но крајно време е надлежните во образованието да сфатат дека на тема образование не смее да има импровизации и изговори. Ако се дејствуваше брзо и ефикасно, немаше да се создадат толкави противречности и спротивставеност помеѓу поддржувачите на онлајн учењето и родителите кои ја преферираат наставата во училница, вели Кордалов во интервјуто за МИА.
Нагласува дека се потребни темелни реформи во образованието, но кои во средиштето ќе ги стават навиките и потребите на новите генерации, а тука интернетот и дигитализацијата играат огромна улога.
Потсетува дека пред само неполн месец Евростат соопшти дека 64 проценти од младите во земјава имаат основни или нешто подобри дигитални вештини, а за споредба, бројката во Хрватска изнесува 97 проценти, што значи дека заостануваме за цела третина пред оваа држава.
-Мислам дека со оваа официјална европска статистика најдобро се насетува данокот кој за брзо ќе треба да го плаќаме сите, а е предизвикан од децениското невложување во образованието и неговата дигитализација. Или едноставно кажано, ова е очекуван резултат од земја чии образовни институции одбивале или не успеале да изградат образовен систем базиран на дигитализацијата, односно на потребите и навиките на учениците и студентите, вели меѓу другото Кордалов во интервју за МИА.
Целото интервју може да го прочитате ТУКА.
Редакцијата на Press24 не сноси никаква одговорност за коментарите. Бидејќи се генерираат преку Facebook за нив важат правилата и условите на социјалната мрежа