Каракамишева: Националното брендирање не е избор, туку неопходност
Во денешната емисија “Поента” проф.д-р Тања Каракамишева- Јовановска се осврна на неколку значајни прашања меѓу кои: Кому му оди во прилог Македонија постојано да биде мета на напади и мета на надворешни поткусурувања? Кој им дал мандат на опозициските деструктивни сили постојано да ја оцрнуваат нашата земја и неосновано да ја тужикаат, клеветат, кодошат во наше име и за наша сметка? Која им е крајната цел? Што се се способни да направат заради одработување на странски агенди и странски интереси?
Лажните информатори или дезинформатори се насекаде, од нивните невистини и кодошења трпи уледот на земјата , но и нашето достоинство. РМ ќе мора да поработи на дистанцирање на овие тастери од клучните места каде се содава првичниот имиџ, или претстава за земјата, и со проактивна улога да го смени негативниот курс кој со години се создава на штета на земјата, вели проф.Каракамишева.
Да создадеме бренд на Република Македонија. Засилено место и улога на граѓаните на РМ во насока на позитивно промовирање на сопствената земја е клучен момент за новото национално брендирање на земјата. Националното брендирање повеќе не е избор на земјата, туку неопходност.Тоа повеќе не се сфаќа како функција која треба да биде извршена единствено од страна на политичките структури на земјата , туку станува збор за интегративен и концентриран напор на сите граќани на земјата, смета професорката од Правниот факултет.
Оцени ја веста
Редакцијата на Press24 не сноси никаква одговорност за коментарите. Бидејќи се генерираат преку Facebook за нив важат правилата и условите на социјалната мрежа